Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Ρούνι,το μικρό gourmet γουρούνι

Που είσαι εσύ βρε;
Εσύ είσαι ο Ρούνι; Έλα εδώ μικρέ πουστράκο! Ωωωω, μικρό μου γουρουνάκι.
Αααα, θα σε μαλώσω. Κομμάτια είσαι.
Ξέρω, ξέρω πέρασες από το κρεωπολείο. Και σου είχα πει, μακριά από αυτόν τον μπινέ, μια μέρα θα σε κόψει φέτες.
Πέρασε μέσα μικρέ πουστράκο. Για να σε δω....
Καλέ εσύ είσαι παγωμένος! Συγνώμη. Εγώ φταίω που διατήρησα το δέσιμο μας στον πάγο. Έλα, ξεκόλλα! Ένα τεταρτάκι στα μικροκύματα και θα αναθερμάνουμε την σχέση μας.
Μην φοβάσαι τίποτα. Είσαι σε καλά χέρια Ήρθες στο κατάλληλο άνθρωπο. Ρε συ, εγώ θα σε φτιάξω καλά. Ούτε αύριο ούτε μεθάυριο. Όοοχι μικρέ αλητάμπουρα. Ο Πο8 θα σε κάνει σταρ. Εδώ και τώρα!
Έλα κάθισε... Να, εδώ. Στο γουοκ. Take a wok on the wild side.
Λάδια και μαλακίες. Που μου πας. Για παλαιστής;
Άστο Ρούνι, στο λέω εγώ. Δεν αξίζει. Εσύ είσαι αναθρεμμένος για τα σαλόνια. Θες να ακολουθήσεις τις μάζες; Δεν μου κάθεται καλά.
Μπανάκι μικρό μου γουρουνάκι. Με αιθέρια. Μην αντιστέκεσαι στο σουσαμέλαιο. Εντάξει, τσούζει λιγουλάκι. Κάτσε να σε τρίψω με λίγο κόκκινο πιπέρι να σου φύγει το άγχος. Ναααα, είδες που σ’αρέσει μικρέ πουστράκο. Έλα να σε γυρίσω και από την άλλη. Wok on!
Τώρα μάλιστα. Τέλειο μάυρισμα. Θα σε βλέπουν στη φάρμα και θα λένε
«Καλώς το ινδικό χοιρίδιο. Ο Γκάντι stir fry».
Σήκω. Κάθισε στην άκρη. Τούτο εδώ είναι κόλιανδρο. Να του σπάσουμε λίγο τον τσαμπουκά, γιατί πάει να σου φάει την πρωτιά. Έννοια σου, εδώ στο γουδί το έχω. Έχεις προτίμηση στο πιπέρι;
Οκ, μάυρο είπες, μάυρο θα βάλω.
Ααα, ξέχασα να σου πω. Απόψε έχεις πρεμιέρα με το κάρυ. Δυστυχώς δεν βρήκα φρέσκο. Θα παίξει σε μαγνητοσκόπηση.
Μόνο, ξέρεις θα πρέπει να ανεχτείς κρεμμύδια και ντομάτες.
Τι ;; Όχι ρε Ρουνι τώρα. «Θα φύγω», κατευθείαν.
Υποσχέθηκα να σε κάνω σταρ. Φυσικά και θα παίξουν κομπάρσοι. Δεν σηκώνω μαγκιές. Να, κοίτα. Όλοι για εσένα δουλέυουν. Στο γουδί και αυτοί.
Παιχταρά μου. Τους ρίχνω για ζέσταμα. Ετοιμάσου βγαίνεις!
Αλάτι λίγο για το «καλή τύχη».
Σε αφήνω μέχρι να δέσεις με το καστ. Είσαι μεγάλος μόρτης Ρουνάκο. Το ήξερα. Πάμε όλοι μαζί τον Γιωργάκη τον Κλίντον!
…if you hear any noise
…it’s just me and the boys
…get down
Νομίζω είσαι έτοιμος για τα πρώτα σου βήματα ... στο Bollywood!
Ρε Ρουνι. Σόρυ ρε φιλάρα. Ξέχασα. Μια χούφτα σταφίδες. Τι ψυχή έχουν; Αν θες στις ρίχνω. Δυο λεπτά θα πάρει. Για το φολκλόρ ρε Ρούνι.
Είσαι παιχταράς. Είσαι ο πρώτος! Ξεχώριζες. Μπράβο ρε Ρούνι. Και ας τους άλλους να γίνουν σουβλάκια στον Παράσχο...
Μέσα στην σάλτσα την καφέ είσαι άρχοντας.
Πήρα πρωτοβουλία. Πρέπει να φανείς. Θα παίξεις με το άνωστο μπασμάτι. Χωρίς φανφάρες. Μόνο λίγο βούτυρο και λεμόνι.
Θα σου χαλάσω εγώ την πρεμιέρα;;;;
Όοοχιιιι.
Βγαίνεις Ρουούνι...... στο φως με το πιρούνι!
...
(Απορία: Σχιζοφρενής γεννιέσαι ή γίνεσαι;)

3 σχόλια:

Konstantinos είπε...

Γεννιέσαι και απογίνεσαι...

thinkpo8 είπε...

Στην περίπτωσή μου όμως,
δεν υπάρχει άλλος δρόμος!

freedakatja είπε...

Πείνασα.