Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Πήγε πενήντα, να τ' αφήσω;

Πενήντα κομμάτια με τούτο εδώ.
Δυο συμπληρωμένοι μήνες.
Ολοκληρωμένα και χρωστούμενα. Απ’ ότι προδιαγράφεται, το χρέος μεγαλώνει. Γιατί η ζωή κυλά και οι ανάγκες αυξάνονται.
Οι αναρτήσεις θα μένουν μισές, αδιόρθωτες ή μη συμπληρωμένες για να θυμίζουν. Μια σκέψη, ένα κλίμα, μια εποχή.
Εκπτώσεις δεν γίνονται. Ο βερεσές κομμένος.
Για να υπάρξει προσμονή. Μήπως και κάποτε προκύψει κάτι καλό, κάτι μεγάλο, κάτι δυνατό.
Τι είναι πράγματι το εγχείρημα του Ποθ;
Μακάρι να ήξερε!
Το σίγουρο είναι πως έχει πλάκα. Η όλη κατάσταση.
Ημερολόγιο δεν το λες, αν και μοιάζει αρκετά.
Σχολείο επίσης δεν το ονομάζεις, περισσότερο προαύλιο.
Δεν μιλάμε τόσο για γνώση όσο για επίγνωση.
Για μόρφωση ξεχάστε το. Πιο πολύ παραμόρφωση!
Το σίγουρο είναι πως έχει πλάκα. Επαναλαμβάνω.
Προφανώς από την δική μου πλευρά.
Αν πέτυχα, έστω και λίγο, να σας κάνω να γελάσετε, να εκνευριστείτε, να αναζητείτε κάτι ξένο και άγνωστο ή να προβληματιστείτε, τότε είμαι ικανοποιημένος.
Χαίρομαι που διαβάζω γνωστούς επισκέπτες. Έτσι θέλω να μείνει. Και οι λαθραναγνώστες είναι ευπρόσδεκτοι, ειδικά αν δεν το παραδεχθούν ποτέ.
Δεν θα ορκιζόμουν πως πρόκειται για τον κόσμο μου. Θα μπορούσε έως έναν βαθμό, αλλά δεν είναι. Μοιάζει με κάποια μπάσταρδη θεματογραφία, εμπνευσμένη από την μεταξύ μας αλληλεπίδραση.
Και προχωρά παράλληλα με έναν ιδιόμορφο χρόνο. Με «ταχύτητα ηλικίας» που έγραφε ο Νάσος παλαιότερα.
Άντε βρε, σε καλή μεριά.
Παρτάκια δεν θα πραγματοποιηθούν, δεν υπάρχει σάλιο. Εξάλλου είναι δύσκολο να σας μαζέψω όλους, τακτικούς και περιστασιακούς.
Μια σκέψη και πιθανόν μια ευχή αρκεί. Φωναχτά ή όχι.
Και οι κατάρες μπορεί να θεωρηθούν εποικοδομητικές.
Καλή σας μέρα. Καλή σας συνέχεια.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tis euxes mou sofe geronta

Ανώνυμος είπε...

Είμαι βαθιά συγκινημένος που είμαι ο δεύτερος σχολιαστής της πεντηκοστής συγγραφικής επετείου σας.Δεν θα άντεχα να είμαι ο πρώτος.Το λέω ειλικρινά,θα μου χάλαγε το ίματζ.Καλή συνέχεια,λοιπόν και θα είμαι εδώ να σχολιάζω και να κοροϊδεύω.Ελπίζω να μη μου κρατάς κακία που παρασύρομαι καμιά φορά.Είμαι ευσυγκίνητος ο πούστης-το κληρονόμησα απ'τον πατέρα μου-και δεν κρατιέμαι.Την λέω τη μαλακία μου.Τα σέβη μου λοιπόν και τις ευχές στο σοφιστή βιβλιοπώλη.

Κίπ Γουόκινγκ,
Corvus Niger

Ανώνυμος είπε...

Ετσι για να δει το περιβόλι και λιγο ήλιο τώρα που χειμωνιασε... http://www.youtube.com/watch?v=0UKNYb94Kqo

Ανώνυμος είπε...

Wow,my God,
Λείπει η κακιασμένη πλευρά του μπλογκ από το gathering?
Cheers James Poth
How do you do?

Ανώνυμος είπε...

Αντί για στεφάνι.
:-)
Τα λουλούδια στην πίστα.
Στον Πλούταρχο!

Ανώνυμος είπε...

Μαζί σου. Για να μην εκτροχιαστείς. Ότι χρειαστείς.

Ανώνυμος είπε...

Σεμνά και ταπεινά;
Θέλω το παιδί σου ανόητε τυχοδιώκτη, αλλά θα κοιμηθείς στο ράντζο!
Δεν το πιστεύω.Κλέβω τις εντυπώσεις!
Το πρώτο δισεκατομύριο είναι δύσκολο.Μετά συνηθίζεις!

thinkpo8 είπε...

...
Δεν θα απαντήσω σε αυτό το πόστ
...

Ανώνυμος είπε...

geia

Ανώνυμος είπε...

file mou po8 tha exeis anarwththei ti einai o anthrwpos polles fores k wpos xereis einai ena tpt ektos apo mena vaivaia.alla o anthrwpos einai ena tpt alla an den exei lefta einai miso tpt gia paradeigma esu k na thumasai auto pou tha sou pw.thn exeis gamhsei aplws den to exeis katalavei akoma alla kanthn oso einai kairos .ta therma mou sulhphtiria o kafetzhs.