Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Γουη Σπηκ Γκρηκ

Αν και απάντησα με ειλικρίνεια στο αντίστοιχο σχόλιο, ας το ανεβάσω στη βιτρίνα μήπως και βρεθεί λύση.
Ρε παλικάρια, έχουμε πρόβλημα.
Πάνε οι καλές εποχές που τα βλέπαμε όλα στα ελληνικά. Πάει λίγος καιρός που μου τα βγάζει στα εγγλέζικα. Δεν τις σκάλιζα τις επιλογές, αλήθεια σας λέω!
Ξυπνάω ένα πρωί και Αλέκος το thinkpo8!
Είναι δάκτυλος των εβραιομασώνων!
«Ποστ ε κόμεντ» και «Άουρ μπωλς αρ μούβιν»
Δεν το έκανα εγώ! Αθώος κύριε πρόεδρε!
«Χήρ μι φέρστ, μπητ μι νεξτ»!
Αφήστε το άλλο.
Παλαιότερα, κοιτούσα τα email και έβλεπα ειδοποιήσεις. Έλεγε καθαρά:
«Ο Μπαρμπαστάθης ο σουγιάς σου άφησε ένα μήνυμα».
Και του απαντούσα όταν μπορούσα.
Τώρα τίποτα. Κατά τύχη τα διαβάζω τα σχόλιά σας.
Κοιτάζω τα «σέτινς» όμως «νάθιν».
Τεχνοφοβικός δεν είμαι. Αλλά είναι υπεράνω των δυνάμεών μου.
Γι’ αυτό ας παρουσιαστεί κάποιος φενταγίν του σόφτγουερ να μου κάνει «κονσάλτιν» μήπως και ξαναδούμε τις Ρωμιές μέρες. Ξέρετε που θα με βρείτε.
Για την ώρα…
«δις μπλογκ ιζ άντερ μιουτέσιον»!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ατάκα μεγαλείο
Hear me first, beat me next!
Την εκστομισα το πρωι στο γραφείο
Τρελάθηκαν!

thinkpo8 είπε...

Το next ενδιαφέρει το κοινό.
Ειδικά εσύ μην το επαναλμβάνεις τακτικά. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να πονέσεις!
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

thinkΠο8 αιμ καμινγ τομοροου μορνινγ...

thinkpo8 είπε...

γουέλ καμ

Ανώνυμος είπε...

Έτσι μπράβο.Ελληνική Ριβέντζα!